Brand
book

Met een brand book laat je het hart van je bedrijf zien. De helderheid in visie,
het doel wat je voor ogen hebt inclusief het aanbod en alles in een prachtig passend jasje gegoten.  

Wanneer jij helder hebt WAT je doet,
met welk GROTER DOEL je dat nastreeft
en welk GEVOEL je wilt achterlaten bij je klant
kun je zuiver aantrekken 

Wil je vanuit een heldere, zuivere en stevige fundering de kern van je bedrijf te laten zien? Zonder poespas duidelijk maken waar je voor staat, welke missie je hebt en wie je daar het beste mee kunt helpen?

Ja? Dan is dit écht iets voor jou!

Brand
book
pakket

  1. BRAND BOOK
    Je Brand Book is de fundering voor je gehele bedrijf.  Het is je concept vormgegeven in woord, beeld, kleur en lettertype.
    Het Brand Book bestaat uit visie, missie, je grotere doel, het aanbod, kleurgebruik en lettertype. Ook is beeldmateriaal -CanvaPro- onderdeel van je branding.
  2. ONLINE CALLS
    In 3 maanden hebben we 4 online calls van 1,5 uur waarin we de thema’s uit het Brand Book bespreken.
 
O P T I O N E E L
 
  1. SOCIAL MEDIA
    Aan de hand van het Brand Book maak ik drie basis templates voor Social Media gebruik. Aan jou om hier consequent invulling aan te geven. (En je kunt niet ’te veel’ weggeven. Alles wat je geeft, ontvang je in meervoud terug)
  2. WEBSITE CHECK
    Ik kan aan de hand van het Brand Book je website checken en je advies geven over aanpassingen (die je eventueel zelf kunt maken). 
  3. GRATIS WEGGEVER
    Ik kan met je meedenken over een gratis weggever voor je klanten, zodat ze op een laagdrempelige manier met je in aanraking komen.

Investering v.a. €1200*

* Prijzen gebaseerd op basis van 4 calls van 1,5 uur binnen 3 maanden.

THEMA’S IN HET BRAND BOOK

1.WHY 

een heldere ‘waarom’ geeft je kracht, drive en doorzettingsvermogen. Als je eenmaal weet wat je wilt en waarom je dat wilt, kan niemand je meer tegenhouden.

2. GROTER DOEL

waarom jij je bedrijf bent gestart heeft een groter doel dan jijzelf.  Je wilt bijdragen aan een verandering in de wereld. Die verandering is jouw grotere doel.

3.VISIE

je visie nastreven is werken aan de toekomst die jij voor je ziet. Het voelt misschien wel ongemakkelijk groot, maar is het innerlijke vuurtje wat binnenin jouw bedrijf brandt.

4.MISSIE

je missie is die manier waarop jij je visie wilt nastreven en authenticiteit en jouw unieke kracht en kwaliteiten staan hierin centraal.

5.KERNWAARDEN

kernwaarden zijn die waarden die bij jouw bedrijf horen. Dat is wat je ademt, dat is wat je laat zien. Voor zowel de stijl die je hanteert in tekst, maar ook in kleur en beeld.

6. MENSEN

de mensen die jij goed kan helpen, zijn de mensen die vertrouwen in jou hebben. Vertrouwen ontstaat door veiligheid én herkenning.
Je wilt diegene helpen die open staan voor jouw hulp en vooral vertrouwen voelen vanuit herkenning.

7. KLEUR & TEKST

kleuren hebben betekenis. Zonder dat jij dit specifiek weet, ben ik nieuwsgierig welke kleuren jou aantrekken. Daar maken we samen met de juiste woorden rake zinnen van. Compleet maken zit in de details.

8. GEVOEL & BEELDEN

durf te kiezen wat je over wilt brengen. Ook dit geeft voor een klant herkenning en duidelijkheid. Beelden versterken de boodschap vanuit woorden. Het juiste gevoel ontstaat op deze manier vanuit vele lagen.

de WERKWIJZE

01. Kick-off intake

Ik begin met een online intake om te kijken of het Brand Book bij jouw wensen aansluit. We nemen je wensen door en kijken we of er van beide kanten een klik is. Dit vind ik erg belangrijk gezien er vele keuzes gemaakt moeten worden. Op basis van deze intake stuur ik je een offerte toe. Zodra je hier akkoord op hebt gegeven ga ik graag voor je aan de slag!

02. Ontwikkel & Evaluatie – fase

In deze fase ga ik voor je aan de slag. Per 2 weken hebben we een online call waarin ik steeds dieper duik in jouw wereld, visie en missie. Vooraf iedere sessie stuur ik je de nieuwste versie om te beoordelen of dit matcht met je wensen. 
Ik verzamelen beeldmateriaal en illustraties om naats de tekst ook gevoel en emotie te raken door de sfeer complementair te maken.

03. Eindpresentatie

Op de afgesproken datum presenteer ik het volledige Brand Book en neem ik je stap voor stap mee in de keuzes die ik gemaakt heb. Er is genoeg ruimte om vragen te stellen en eventueel je eigen ideeën te bespreken.

Vind je het bijvoorbeeld fijn als ik achteraf tóch je website nog even check of basis templates maak voor je socials? Alles is in overleg mogelijk!

Ben jij klaar om je bedrijf vanaf de FUNDERING helder in de wereld te zetten?

Ben je enthousiast geworden, heb je nog vragen of wil je een keertje sparren? Klik op de onderstaande button en ik neem z.s.m. contact met je op. Wie weet spreek ik je snel onder het genot van een heerlijke kop thee!

DE VISIE DIE IK DRAAG

Ik geloof dat de wereld in snel tempo verandert.
Onecht wordt gezien en vermeden. Kopiëren wordt ingehaald. Mensen zijn gevoelig voor
authenticiteit. Voelbaar in de energie die uitgestraald wordt.
Is het werkelijk authentiek of ‘doet’ iemand authentiek.
Innovatie is wat de wereld nodig heeft. En dit kan alleen ontstaan vanuit authenticiteit. Uniekheid.

Visionairs zetten de eerste stappen. Onwetend welk veld ze instappen, in vertrouwen op de energetische taal van het universum.

het is magie
wat je vormgeeft

het is gevoel
wat je overbrengt

het is je ‘stem’
hoe verbaal en akoestisch de boodschap overkomt

persoonlijk werk

Tijdens mijn persoonlijke reis als ondernemer leerde ik m’n creatieve kant maximaal in te zetten om zo uniek en authentiek te verschijnen. Van logo’s tot websites. Van Magazines tot een volledig Brand Book.
Soms voelt dit super kwetsbaar, zo openlijk communiceren over m’n visie of de impact die ik wil maken, maar altijd is het écht. Alleen dan komt het naar buiten.

Enkele werken heb ik uitgelicht.

SOCIALS

I V A N K A . V A N . V L I E T

‘Werken vanuit passie geeft een onuitputtelijke stroom van inspirerende energie, ik gun het iedereen’

ivanka