Full Branding
+ Website

Wat jouw aantrekkelijk en uniek maakt is de vingerafdruk die je de wereld wilt tonen

Verbinding is nu meer dan ooit waar men naar op zoek is en door jou écht te laten zien
creëer je een emotionele verbinding met jouw ideale klant

14

Jij bent goed in wat je doet.
Je gelooft in het werk wat je doet en de verandering die jij teweeg brengt met je werk.

Maar…

  • Je wilt heel graag meer mensen kunnen helpen
  • De unieke visie die jij hebt wil je breder uitdragen
  • Je wilt wel meer naar de voorgrond treden, alleen weet je niet waar te beginnen
  • Je wilt niet meer van alles aanbieden, maar meer met focus zodat de klant je weet te vinden
  • De juiste manier hoe je jouw passie en visie vertaalt, zodat jouw ideale klant je verstaat, heb je nog niet gevonden.

 

Full Branding helpt je helder te communiceren, focus te behouden en doelgericht te werken en te verschijnen. 

 

Centraal staan; Stabiliteit & Structuur. 


Dienstverlening is geen product, dus Wat je verkoopt is wat je helder, duidelijk en concreet hebt te verwoorden en te verbeelden. Zo kan je klant verbinding met je maken op een diep emotioneel niveau.


Vanuit de kern van je bedrijf helder en authentiek verschijnen.
Dat is waar Full Branding je bij helpt

FULL Branding
pakket

  1. BRAND BOOK
    Je Brand Book is de fundering voor je gehele bedrijf.  Het is je concept vormgegeven in woord, beeld, kleur en lettertype.
    Het Brand Book bestaat uit visie, missie, je grotere doel, het aanbod, kleurgebruik en lettertype. Ook is beeldmateriaal -CanvaPro- onderdeel van je branding.

  2. WEBSITE
    Aan de hand van het Brand Book wordt de website vormgegeven.
    Ik ga hier uit van de basis. (Betaalsystemen en het gebruik van nieuwsbrieven kan ik je in adviseren, maar behoren niet tot het standaard pakket.)

  3. SOCIAL MEDIA
    Aan de hand van het Brand Book en de Website maak ik de basis templates voor Social Media gebruik. Aan jou om hier consequent invulling aan te geven. (En je kunt niet ’te veel’ weggeven. Alles wat je geeft, ontvang je in meervoud terug)

  4. ONLINE CALLS
    Gedurende het traject van 4 maanden hebben we om de 2 – 3 weken een online call. We bespreken de nieuwste uitwerkingen om zo steeds scherper tot jouw ideale complete plaatje te komen. 

Investering v.a. €5000*

* Prijzen gebaseerd op basis van 8 calls van 1- 1,5 uur binnen 4 maanden.

THEMA’S IN HET BRAND BOOK

1.WHY 

een heldere ‘waarom’ geeft je kracht, drive en doorzettingsvermogen. Als je eenmaal weet wat je wilt en waarom je dat wilt, kan niemand je meer tegenhouden.

2. GROTER DOEL

waarom jij je bedrijf bent gestart heeft een groter doel dan jijzelf.  Je wilt bijdragen aan een verandering in de wereld. Die verandering is jouw grotere doel.

3.VISIE

je visie nastreven is werken aan de toekomst die jij voor je ziet. Het voelt misschien wel ongemakkelijk groot, maar is het innerlijke vuurtje wat binnenin jouw bedrijf brandt.

4.MISSIE

je missie is die manier waarop jij je visie wilt nastreven en authenticiteit en jouw unieke kracht en kwaliteiten staan hierin centraal.

5.KERNWAARDEN

kernwaarden zijn die waarden die bij jouw bedrijf horen. Dat is wat je ademt, dat is wat je laat zien. Voor zowel de stijl die je hanteert in tekst, maar ook in kleur en beeld.

6. MENSEN

de mensen die jij goed kan helpen, zijn de mensen die vertrouwen in jou hebben. Vertrouwen ontstaat door veiligheid én herkenning.
Je wilt diegene helpen die open staan voor jouw hulp en vooral vertrouwen voelen vanuit herkenning.

7. KLEUR & TEKST

kleuren hebben betekenis. Zonder dat jij dit specifiek weet, ben ik nieuwsgierig welke kleuren jou aantrekken. Daar maken we samen met de juiste woorden rake zinnen van. Compleet maken zit in de details.

8. GEVOEL & BEELDEN

durf te kiezen wat je over wilt brengen. Ook dit geeft voor een klant herkenning en duidelijkheid. Beelden versterken de boodschap vanuit woorden. Het juiste gevoel ontstaat op deze manier vanuit vele lagen.

website & Socials

Na het Brand Book volgt de website. De stijl van het Brand Book is de basis, net als het aanbod. 
Ik geloof in helderheid en focus, dus niet heel veel aan de voorkant laten zien, maar doelgericht en duidelijk voor je potentiële klant.

Voor Social media uitingen ontvang je heldere en authentieke templates waarin jij je content kunt verwerken.

WERKWIJZE

01. Kick-off intake

We plannen een online intake om te kijken of het volledige pakket van Brand Book + Website bij jouw wensen aansluit en of we een match zijn ;). Op basis van deze intake stuur ik je een offerte toe. Zodra je hier akkoord op hebt gegeven ga ik graag voor je aan de slag!

02. Creëren & Evalueren

Bij akkoord hebben we om de 3 weken een online call waarin je visie, missie en kernwaarden helder worden. Vooraf iedere sessie stuur ik je de nieuwste ontwikkelingen. 
Beeldmateriaal en illustraties zijn een aanvulling om naast tekst ook gevoel en emotie te raken door de sfeer complementair te maken.

03. Eindpresentatie

Op de afgesproken datum presenteer ik het volledige Brand Book met de Website en neem ik je stap voor stap mee in de keuzes. Er is genoeg ruimte om vragen te stellen en eventueel je eigen ideeën te bespreken. Vind je het bijvoorbeeld fijn als ik achteraf tóch meedenk met een gratis weggever per aanbod? Alles is in overleg mogelijk!

Ben jij klaar om je bedrijf vanaf de basis helder in de wereld te zetten?

Ben je enthousiast geworden, heb je nog vragen of wil je een keertje sparren? Klik op de onderstaande button en ik neem z.s.m. contact met je op. Wie weet spreek ik je snel onder het genot van een heerlijke kop thee!

persoonlijk werk

Tijdens mijn persoonlijke reis als ondernemer leerde ik m’n creatieve kant maximaal in te zetten om zo uniek en authentiek te verschijnen. Van logo’s tot websites. Van Magazines tot een volledig Brand Book.
Soms voelt dit super kwetsbaar, zo openlijk communiceren over m’n visie of de impact die ik wil maken, maar altijd is het écht. Alleen dan komt het naar buiten.

Enkele werken heb ik uitgelicht.

SOCIALS

I V A N K A . V A N . V L I E T

‘Werken vanuit passie geeft een onuitputtelijke stroom van inspirerende energie, ik gun het iedereen’

ivanka